ترامپ: اوباما نمی‌تواند بایدن را تحمل کند-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

ترامپ: اوباما نمی‌تواند بایدن را تحمل کند

دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه دلیل کناره‌گیری بایدن از رقابت‌های انتخاباتی آمریکا را باراک اوباما معرفی کرد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 24
کد خبر: ۲۵۱۳۷۷

به گزارش راهبرد معاصر، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا معتقد است که باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده، جو بایدن، رئیس جمهور فعلی این کشور را «نمی تواند تحمل کند»، بنابراین، همراه با دیگر دموکرات‌های برجسته، بایدن را مجبور به کناره گیری از رقابت‌های انتخاباتی کرد.

 

ترامپ در مصاحبه‌ای با نیویورک پست گفت: «اوباما نمی‌تواند او (بایدن) را تحمل کند... اوباما در این امر (کناره گیری بایدن) دخیل بود، زیرا از او حمایت نکرد... نانسی پلوسی (رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا) او را کنار گذاشت. همه او را ترک کردند.»

 

پیش از این جو بایدن اعلام کرد که دیگر نامزد انتخابات نخواهد شد و از هریس به عنوان نامزد دموکرات‌ها حمایت کرد. او خودش اظهار داشت که آرای کافی از اعضای حزب برای دریافت نامزدی به دست آورده است. بسیاری از جمهوری خواهان گفته اند که از آنجایی که بایدن نمی‌تواند برای دور دوم نامزد شود، نباید به خدمت خود ادامه دهد. رئیس جمهور آمریکا هنوز دلایل تصمیم خود را توضیح نداده است. شرایط جسمی و سلامت روان بایدن مهمترین دلیلی است که بایدن را مجبور به کناره گیری کرد.

 

دیروز وال استریت ژورنال در گزارشی نوشت که دروغگویی دموکرات‌ها درباره سلامت بایدن به تصویر حزب آسیب زیادی زده است و اصلاح اشتباهات زمان زیادی می‌برد./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار